Behöver du hjälp?
Vanliga frågor
Beställa
Ja, vi skickar över hela världen. Fraktkostnader tillkommer och läggs till i kassan. Vi har rabatter och kampanjer året runt, så håll utkik efter exklusiva erbjudanden.
Det beror på var du befinner dig. Beställningar som behandlas här tar 5–7 arbetsdagar att anlända. Leveranser utomlands kan ta allt från 7–16 dagar. Leveransinformation kommer att finnas i ditt bekräftelsemejl.
Du kan kontakta oss via vår kontaktsida! Vi hjälper dig gärna.
Beställning & frakt
Fri leverans vid beställningar över 500 KR
Vi erbjuder gratis frakt på alla beställningar över 500 KR. För beställningar under detta belopp tillkommer en standardfraktavgift på 75 KR. För mer information om leveranstider och priser, besök vår sida om frakt.
Leveranstider och spårning
Beroende på var du bor tar leveransen vanligtvis mellan 4 och 8 arbetsdagar. För mer information, se våra leveransvillkor. Du kan när som helst kontrollera statusen för din beställning på vår spårningssida.
Ändringar och avbokningar av beställningar
Vårt team arbetar flitigt för att förbereda och skicka din beställning så snabbt som möjligt, vilket innebär att vi inte kan garantera avbokningar eller ändringar efter att en beställning har gjorts.
Om du behöver hjälp, kontakta oss på kundservice@noebelle.se så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig.
När din beställning har behandlats kommer du att få ett bekräftelsemejl inom några minuter. Om du inte ser det i din inkorg, kom ihåg att kolla din skräppostmapp.
Har du fortfarande inte fått något? Kontakta vårt kundtjänstteam på Kundservice@noebelle.se så hjälper vi dig gärna.
As soon as your parcel leaves our warehouse, you will receive an e-mail containing a link you can use to track the shipment.
Or simply click here to track the real-time status and location of your shipment.
Haven’t received your order?
We’re sorry to hear your parcel hasn’t arrived yet. Sometimes deliveries may be delayed by the carrier. We recommend checking the Track & Trace page first, where you can see the latest status of your shipment.
If the tracking information is unclear or you still need help, please contact us at Kundservice@noebelle.se
Exchanges & returns
You can return your order within 14 days of receiving it, as long as the item is in new, unworn condition with original packaging and labels attached. A 450 KR return shipping fee applies for returns to our China facility.
Once you’ve shipped your return back to us, we’ll process your refund within 14 days from the date you send the package. That’s our promise to you.
For assistance with your return, please contact us at Kundservice@noebelle.se
14-Days Hassle Free Returns
We are confident that you will love everything that you order from us! However, in the unlikely event that something isn’t quite right, you have 14 days to return it to us.
Return costs may vary depending on your location.
However, we have local return service points in most countries, which helps minimize shipping fees and makes the process easier. In some cases, like returns to our Bali facility, a fixed fee of 450 KR may apply.
Unfortunately, it is not possible to exchange an item. If you want a different size or colour, simply place a new order.
We aim to process all returned orders within 14 working days. However in some cases, this could be up to 30 working days.
After the refund has been made, you will receive a message about it. Please note that it can take up to 3 banking days before the refund is visible on your bank account
We're really sorry to hear that! If you received a faulty item, please send us a picture via email. This will help us address the issue and ensure the returns process is as quick and easy as possible.
Email: Kundservice@noebelle.se

Kontakta oss
Förhoppningsvis hittade du svaret du behövde i FAQ. Om du behöver lite extra hjälp eller bara vill titta förbi och säga hej, klicka nedan för att komma i kontakt med oss.
Collection
Collection
Collection
Collection
